مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 23:502023-11-23سياسي

یادداشت| ضعف سواد رسانه ای مسؤولان


ناآشنا بودن برخی مدیران با سواد رسانه ای سبب شده تا نه تنها نتوانند دستاوردهای حاکمیت را به درستی برای مردم تبیین کنند که در حل مشکلاتی که در جامعه به وجود می آید و با کمی آشنایی با سواد رسانه ای قابل حل هستند، - خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی، احسان آریافر؛ سواد رسانه شاید برای بسیاری از مدیرانی که در سیستم اداری کشورمان مشغول به کار هستند تنها یک اصطلاح باشد که نه تنها چیزی از مفهوم آن را متوجه نمی شوند بلکه حتی نمیتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

این ناآشنایی و غریبه بودن سواد رسانه برای مدیران و مسوولان مملکت در سطح کلان تا به امروز برای مردم مشکلات زیادی به همراه داشته است؛ ناآشنا بودن این مدیران سبب شده است تا نه تنها نتوانند دستاوردهای حاکمیت را به درستی برای مردم تبیین کنند که در حل مشکلاتی که در جامعه به وجود می آید و با کمی آشنایی با سواد رسانه ای قابل حل هستند، نیز عاجزند.

یکی از اصطلاحاتی که در سواد رسانه ای از اهمیت ویژ ه ای برخوردار است موضوع روایت اول در حوزه اطلاع رسانی و بیان وقایع به وجود آمده است.

سال گذشته و در آغاز اتفاقاتی که بر اثر فوت خانم امینی به وجود آمد مجموعه های متولی آن قدر در بیان واقعیت و ارائه مستندات تعلل کردند که رسانه های معاند روایت خود را به عنوان روایت دست اول به جامعه ارائه نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| ضعف سواد رسانه ای مسؤولان

یادداشت| ضعف سواد رسانه ای مسؤولان